Avatar billede irma_n1 Novice
22. november 2007 - 21:02 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

væg montering til fladskærm

Hej alle

jeg har en 37" fladskærm, som ifølge instruktion er VESA beslag kompatibel.

Jeg vil gerne have den til at hænge op på vægen sådan at det er muligt at skubbe den ind og ud, samt dreje den fra side til side.

den tv jeg har er en phillips 37pf5320. Er der nogen der kender til produkter som kan opfylde det?
Avatar billede thesheriff Nybegynder
22. november 2007 - 21:07 #1
Avatar billede irma_n1 Novice
22. november 2007 - 21:26 #2
hmm..det er nemligt det jeg ikke helt ved. Der er fire skruer i hvert hjørne af fjernsynet, så ved ikke om den du foreslår kan klare det?
Avatar billede djjensen Nybegynder
23. november 2007 - 08:26 #3
Kan helt klart anbefale at du anskaffer et ophæng fra Vogel, så er du sikker på det kan klare belastningen uden problemer. Der findes et utal af muligheder af udbygningsmuligheder, kabel skjulere m.m. og så er det super kvalitet;-)
Avatar billede djjensen Nybegynder
23. november 2007 - 08:37 #4
du kan se hvad der findes af muligheder på denne side:
http://www.vogels.com/
Avatar billede irma_n1 Novice
23. november 2007 - 09:30 #5
kender du til danske forhandlere der sælger vogel?
Avatar billede thesheriff Nybegynder
23. november 2007 - 10:37 #6
Avatar billede irma_n1 Novice
23. november 2007 - 11:44 #7
problemet er at jeg ved ikke hvad jeg søger efter :-)
Avatar billede thesheriff Nybegynder
23. november 2007 - 12:06 #8
Avatar billede irma_n1 Novice
23. november 2007 - 12:39 #9
excellent...det ser godt ud og er lidt dyrt men det skal sku holde.

send lige et svar ind
Avatar billede thesheriff Nybegynder
23. november 2007 - 12:43 #10
Jeg synes, at det må blive en deler med djjensen.
Avatar billede irma_n1 Novice
23. november 2007 - 13:09 #11
enig..så venter jeg til han kommer med et svar og så deler i bare.

mange mange tak for hjælpen
Avatar billede irma_n1 Novice
23. november 2007 - 13:15 #12
er der så noget man kan købe til at skjule alle de kabler som så kommer til at hænge
Avatar billede thesheriff Nybegynder
23. november 2007 - 13:34 #13
Jeg ville nok sætte noget kanal op.

Men du kan fx også bruge en plastspiral.

Det afhænger jo lidt af selve installationen og ønsker/behov :)
Avatar billede djjensen Nybegynder
23. november 2007 - 16:32 #14
enig i at du nok finder den billigste pris på hifi priser, men prøv lige at tjekke denne site: http://www.pixmania.com/de/de/11071/832/xx/1974/3/criteresn.html
jeg ville også vælge bakker og med vogels passer det hele sammen. Det er lidt dyrere men det er kvalitet og så ser det godt ud.