Avatar billede infamm Nybegynder
22. november 2007 - 00:04 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

ctaud2k.sys

Jeg har fundet ud af at det er et soundblaster 5.1 live digital, men jeg kan ikke finde en driver der virker. Den CD jeg har som bare hedder soundblaster live mangler jeg en fil der hedder ctaud2k.sys

hvor kan jeg finde denne fil?
Avatar billede kfz Nybegynder
22. november 2007 - 00:20 #1
Avatar billede infamm Nybegynder
22. november 2007 - 08:46 #2
hej kfz når jeg henter det der hot fix så siger den at jeg skal installere min soundblaster driver cd først, og når jeg prøver på det så kommer den fejlmelding med ctaud2k.sys , hvis jeg henter hele driveren (377mb) på nettet så siger den at den ikke kan finde noget soundblaster kort i mit system :(
Avatar billede infamm Nybegynder
22. november 2007 - 09:27 #4
Jeg har prøvet alle dem der og de siger alle at de ikke kan finde noget sb kort i mit system, men når jeg bruger den CD jeg har så går den i gang med at installerer men stopper fordi den ikke ved hvor ctaud2k.sys ligger, jeg har set i windows/system32/drivers men der er den ikke
Avatar billede kfz Nybegynder
22. november 2007 - 09:33 #5
sikker på du har prøvet den sidste jeg har foreslået?

kan du se lydkortet i enhedshåndteringen?

filen ctaud2k.sys ligger muligvis i en af de driverpakker jeg har henvist til.
Avatar billede infamm Nybegynder
22. november 2007 - 09:58 #6
Har prøvet alle de drivere og de siger alle at de ikke kan køre setup fordi de ikke kan finde noget installeret lydkort, alle filerne er .exe filer så hvordan kan jeg se om ctaud2k.sys ligger i en af dem?