Avatar billede infamm Nybegynder
21. november 2007 - 18:57 Der er 4 kommentarer

Hjælp til lydkort

Hej, jeg har et Creative Labs emu10ki lydkort men har for lang tid siden smidt min lydkortsdriver væk, jeg mindes at have brugt en creative soundblaster live driver istedet for men det virker ikke lige nu, nogen der ved hvor jeg kan finde en driver der virker til mit lydkort?

Google var ikke min ven :(
Avatar billede venturer Nybegynder
21. november 2007 - 19:30 #1
Du skal nok prøve at finde ud af hvilken E-mu chip der sidder der på kortet. Prøv ellers at kigge her under "Legacy":
http://www.emu.com/support/welcome.asp?rd=download
Avatar billede infamm Nybegynder
21. november 2007 - 20:28 #2
hey venturer

Jeg har fundet ud af at det er et soundblaster 5.1 live digital, men jeg kan ikke finde en driver der virker. Den CD jeg har som bare hedder soundblaster live mangler jeg en fil der hedder ctaud2k.sys
Avatar billede infamm Nybegynder
21. november 2007 - 23:56 #4
Ja den har jeg prøvet men så siger den at den ikke kan finde noget sb kort på mit system? når jeg prøver at bruge cden kommer den meddelelse med ctaud2k.sys