Avatar billede splint Nybegynder
21. november 2007 - 16:36 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

TV indstillinger

Min søn har lige købt et TV men vi kan ikke få det til at virke
edt viser kun blå skærm. vi kan få menuerne frem vi kan skifte mellem dem men kun venstre rundt det er kun den venstre pil der virker vis vi vil tilbage til en tideligere menu kan vi ikke gå tilbage det er kun at fortsætte til vi kommer til den igen,det kan forøvrigt også være ligemeget for vi kan ikke komme ind i undermenuerne fordi de piletaster (op-ned) virker ikke, og enterknappen virker heller ikke. prøver vi at bruge knapperne på siden af TVet får vi beskeden "knappen er låst"

Så hvordan kommer vi ind i undermenuen til tastaturlåsen og får den slået fra.

SPLINT
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
21. november 2007 - 20:15 #1
Når du lige har købt det, og det ikke virker...læs manualen, eller byt det hvis det ikke har hjulpet.
Avatar billede splint Nybegynder
21. november 2007 - 20:59 #2
Jeg har læst brugsanvisningen men der står ikke noget om hvordan man kan få låst knapperne op når TVet ikke reagerer på fjernbetjeningen, vi fik en anden fjernbetjening (universal) det hjalp ikke noget. Jeg ved da godt at jeg bare kan bytte det men det var ret billigt så vis vi kunne få det til at virke så ville vi jo helst det, vi kan jo ikke bytte det lige over med et der mage ved  det vil blive en del dyrere det vil vi jo helst undgå

SPLINT.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
21. november 2007 - 21:20 #3
øh, hvis du har købt noget der er defekt, skal forhandleren enten få det repareret eller ombytte det til en var der ikke er ringere.

Men hvis du har købt det på et værtshus, så var det nok bare pengen ud af vinduet (og sidestilles i øvrigt med brugstyveri)
Avatar billede splint Nybegynder
21. november 2007 - 22:58 #4
Det er IKKE købt på et værtshus!! Det er faktisk købt i BILKA.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
22. november 2007 - 07:59 #5
Jamen så er det jo så let. Retur til BILKA med det, så får i et nyt der virker.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
14. januar 2008 - 20:33 #6
var det børnesikring, der var sat til..??
Avatar billede splint Nybegynder
27. januar 2008 - 15:03 #7
Jeg ved godt at vi bare kan gå i BILKA der er bare det ved det at man får ikke bare et andet fjernsyn de skal først prøve at reparere det og det tager 20-21 dage det var for at undgå den ventetid t jeg lige ville høre om I havde et foreslag.
men nu har vi været i BILKA, nej det var ikke børnesikringen der var grunden det viste sig at det var en løs forbindelse i fjernsynet.

hilsen SPLINT.
Avatar billede splint Nybegynder
27. januar 2008 - 15:10 #8
PS: da problemet således ER løst vil jeg hermed lukke dette spørgsmål.

SPLINT.
Avatar billede splint Nybegynder
21. februar 2011 - 21:56 #9
Splint
Jeg har været i BILKA og problemet er løst.