Avatar billede hattrik Nybegynder
21. november 2007 - 11:49 Der er 6 kommentarer

Er dette plasma tv godt?

Hey alle. Jeg er ikke lige den største haj til sådan noget med fjernsyn, derfor ville jeg lige høre om nogen kunne fortælle mig om dette var et godt tv?

http://www.easyshopping.dk/default.asp?mode=andrevare_info&id=4501&menu=Multi&menuid=249&catid=356

Har det alt hvad det skal bruge osv? HVordan er opløsningen osv.. håber der er nogen der kan hjælpe mig :)
21. november 2007 - 12:07 #1
Generelt ->
Diverse tips fra http://www.flatpanels.dk/ ...
Avatar billede hattrik Nybegynder
21. november 2007 - 12:10 #2
Ja okay.. Men kan du ikke fortælle mig, om det er godt eller dårligt? :) For det er nemlig et nu eller aldrig tilbud jeg har fundet :)
21. november 2007 - 12:32 #3
... det var bare en hurtig generelt - jeg har ikke nok mening om FladskærmsTV - endnu...

Kan stadig bedre li' CRT baserede TV... altså til TV brug...
Avatar billede gurly Praktikant
21. november 2007 - 13:47 #4
i mine øjne er philips altid godt, her selv et 42 tommers philips plasma jeg er meget glad for.
det tv du har fundet ser rigtigt lækkert ud, det har høj HD opløsning, og det har digital tuner, og alle kendte tilslutninger.
alle data ser meget fine ud

nu er det jo også et dyrt tv, så det er ikke underligt at det ser ud til at være et super lækkert tv  c",)
Avatar billede Slettet bruger
21. november 2007 - 22:18 #5
flere siger at man skal holde sig fra 55xx serien og helst skal op i 97xx serien om det er sandt kan jeg ikke sige .

men se på om billedet er flydende ved lynhurtige billed skift og det ikke hænger som skygger .

ligeledes kan de vise sort ok

jvc har jeg haft og det er noget ringe lcd de laver
Avatar billede Slettet bruger
21. november 2007 - 22:39 #6
hvad er afstanden fra den stol / sofa du normalt sidder i og så hen der til hvor tv´t skal stå

det hjælper ikke og have en fin 50" skærm hvis afstanden er for lille

ligeledes skal den op på væggen så skal skærmen sidde så du kigger ind midt i skærmen når du sidder ned højere skal den ikke op , oplyst af godpris.dk