Avatar billede infinito Nybegynder
21. november 2007 - 09:54 Der er 1 kommentar

Programmør til små hacks på eksisterende sider (betalt arbejde)

Hej,

Jeg søger en php-programmør som har mulighed for at gå ind og arbejde på funktioner på eksisterende sites til en fornuftig timepris. Der er mange spændende projekter imellem og der er rig mulighed for at hente rigtig mange timer per måned, da vi ofte må sige nej til mindre kunder pga. mangel på tid.

Hører gerne fra folk på christian@infinito.dk

Tak!
Avatar billede infinito Nybegynder
23. november 2007 - 11:58 #1
Jeg har endnu ikke fået nogle henvendelser som kunne starte nu og her - Så søger stadig!