Avatar billede rosengaardmike Nybegynder
20. november 2007 - 21:08 Der er 5 kommentarer

Hvorfor kan Jeg ikke spille Hitman på ny Computer

Hej (jeg kan ikke finde en kategori m. spil, håber det går hèr)

Er der en eller anden der ved noget om Computerspil?
Jeg kan tilsyneladende ikke kører Hitman 4 "bloodmoney" korrekt
Jeg forstår ikke hvorfor - Jeg har en splinter ny Packard Bell med tilhørende Windows Vista, 32 Mbitt som spillet kræver.

Jeg har allerede spillet Hitman 3 på Computeren også med Vista, så det kan ikke være derfor - da Jeg spillede dèn, gik Jeg bare lidt ned i farveopløsning, så kørte den fint - det samme gælder tilsyneladende ikke hèr - ved nogen hvor Jeg skal gå ind og ændre indstillinger eventuelt..

Med venlig hilsen Michael
Avatar billede haverslev Novice
20. november 2007 - 21:42 #1
Prøv at køre denne specs over hvad Hitman 4 kræver og den fortæller dig hvad du skal "updatere"

http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest
Hind HITMAN... i dropdown, klik på run
Du skal lige give lov til at køre et lille install program
Avatar billede rosengaardmike Nybegynder
26. november 2007 - 19:24 #2
Jeg har lidt problemer med at komme på nettet i øjeblikket - så det hèr er en fremmed computer hvor Jeg ikke kan downloade på, det beklager Jeg meget, men Jeg skal nok svare tilbage når Jeg engang kan komme på nettet med min egen PC og har prøvet denne specs...

M.v.h. Michael
Avatar billede haverslev Novice
12. februar 2008 - 18:38 #3
Avatar billede haverslev Novice
05. marts 2008 - 20:32 #4
OK ?
Avatar billede haverslev Novice
20. marts 2008 - 21:03 #5