Avatar billede morten_hjort Nybegynder
20. november 2007 - 17:44 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ny emailadresse, men beholde venner?

Jeg vil gerne bruge min Messenger lidt mere seriøst (til arbejde f.eks), men jeg synes ikke min gamle email adresse lyder så dælens smart, så kan jeg bruge en ny emailadresse, men beholde de venner jeg har på nu?
Avatar billede zynzz Praktikant
20. november 2007 - 18:44 #1
Det er nemt.. klik først på fanen "kontaktpersoner" -> Gem kontaktpersoner til onlinemeddelser, når dette er gjordt åbner du messenger med den nye mail og klikker der næst på fanen "kontaktpersoner" -> importere kontaktpersoner til onlinemeddelser
Avatar billede pidgeot Nybegynder
20. november 2007 - 18:48 #2
Hvis det ikke er en Hotmail-konto du kommer fra, og du ikke har oprettet den nye konto på Live endnu, kan du også få ændret din nuværende e-mail på din Live-konto - så skulle alle kontaktpersonerne automatisk følge med. Bare gå ind på Live.com, log ind, klik Konto, og gå ind under Indstillinger.
Avatar billede morten_hjort Nybegynder
22. november 2007 - 16:34 #3
Smid et svar så giver jeg point :-)
Avatar billede pidgeot Nybegynder
22. november 2007 - 17:07 #4
...jeg går ud fra det var henvendt til mig? Ellers må du bare afvise...
Avatar billede zynzz Praktikant
22. november 2007 - 18:08 #5
Hvilken en af os henviser du til?, jeg smider lige et svar så må du selv give points til den der skal have dem... :)
Avatar billede morten_hjort Nybegynder
17. december 2007 - 17:15 #6
Jeg vil gerne give til jer begge :-)