Avatar billede strikehawk Nybegynder
20. november 2007 - 08:45 Der er 12 kommentarer

Excel på 2 skærme

Jeg har lavet et excel ark der er på flere ark, hvordan kan jeg få vist et ark på den ene skærm og et andet ark på den anden skærm?
Avatar billede panebb Novice
20. november 2007 - 08:52 #1
Du kan arrangere dine ark side om side (vis menuen). Så træk excel ud over begge skærme.
Avatar billede panebb Novice
20. november 2007 - 09:00 #2
Det var vist ikke det rigtige svar. Du vil vise flere faneblade i samme ark ?
Avatar billede jlemming Nybegynder
20. november 2007 - 09:15 #3
Hvis du mener 2 skærme = skærm splittet i 2 billeder

Så kan du åbene fil 2 gange,og derefter menu: window - arrange
Avatar billede strikehawk Nybegynder
20. november 2007 - 09:18 #4
Hvordan får jeg så siderne til at fylde hele skærmen?
Avatar billede jlemming Nybegynder
20. november 2007 - 09:35 #5
i menuen view kan du vælge fuld skærm
Avatar billede jlemming Nybegynder
21. november 2007 - 07:17 #6
Fik du det, som du gerne ville have det? :o)
Avatar billede strikehawk Nybegynder
21. november 2007 - 07:25 #7
Nej, hvis jeg vælger fuld skærm er det kun på den ene skærm at exel bliver præsenteret.
Avatar billede jlemming Nybegynder
21. november 2007 - 09:04 #8
Hvad mener du med 2 skærme, er det 2 fysiske skærme. eller er det som min kommentar 9:15. For min løsning virker fint her, men det kan være vi går forbi hinanden?
Avatar billede panebb Novice
21. november 2007 - 09:04 #9
Åben excel 2 gange - 1 på hver skærm. Åben derefter i excel din fil i begge vinduer. Nu kan de redigere den ene og se den anden. Vil du redigere dem begge skal filen deles på en eller anden måde. Det har jeg ikke helt styr på.
Avatar billede jlemming Nybegynder
13. december 2007 - 13:39 #10
Husk at lukke
Avatar billede jlemming Nybegynder
02. januar 2008 - 11:07 #11
husk at lukke dit spørgsmål, evt. ved at du selv ligger et svar og accepter det.
Avatar billede strikehawk Nybegynder
31. marts 2008 - 08:39 #12
luk