Avatar billede gudfuddi Nybegynder
19. november 2007 - 20:03 Der er 7 kommentarer

Grafik ændring i win vista

hejsa

Jeg er en gut der spiller meget cs, og skulle self også ud og have windows vista deluxe.

Problemet er at det kører af h****** til nu, og det er sikkert fordi vertical sync og alle de andre dumme ting (som min com ikke kan trække) er slået til.

Så mit spørgsmål lyder: Hvordan kan jeg ændrer i det???

Boomtown.admin
// Gudfuddi
Avatar billede lakridserne Nybegynder
19. november 2007 - 20:10 #1
windows vista tjekker automatisk hvor god din computer er, og slår effekter til/fra afhængig af dette.
for at tjekke igen (hvis du f.eks. har installeret nyere drivere fra producontens hjemmeside, skal du gå ind i kontrolpanelet. vælg her system og vedligeholdelse (det kan du vælge i startside). find herefter system, og tryk på kontroller din computers score i Windows Expereince Index

kilde: Komputer for alles spørg os sektion
Avatar billede gudfuddi Nybegynder
19. november 2007 - 20:54 #2
Jamen det hjælper mig ikke noget den selv indstiller det... når min computer så ikke kan køre cs uden "hak"...
Avatar billede justrace Novice
20. november 2007 - 00:19 #3
Nok ram?
Avatar billede gudfuddi Nybegynder
20. november 2007 - 16:49 #4
kører 100 fps i xp og win2k.. det skyldes det vertical sync osv.. skal have en løsning til hvordan jeg slår det manuelt fra...
Avatar billede gudfuddi Nybegynder
21. november 2007 - 19:57 #5
troede i var xperter herinde..
Avatar billede justrace Novice
21. november 2007 - 20:20 #6
xp-erter!
Avatar billede Slettet bruger
20. december 2007 - 22:47 #7
Jeg kører selv med vsync, og jeg synes det køre bedre med det på... Det er nok også fordi jeg har en bærbar.

Anyways, hvis du har et nvidia kort som jeg kan du bare højreklikke på skrivebordet og vælge nvidia-indstillinger og slå det fra. (ATI: højreklik på skrivebordet, personal settings, display options, advanced)

Prøv desuden at slå nogle services fra, lukke baggrundsprogrammer, slå aero fra. Hvis din computer er hurtig burde du få de samme fps i CS som du gør i XP, det gør jeg i hvert fald.