Avatar billede uffesteenberg Novice
18. november 2007 - 19:38 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Recovery-program

Hvem kan anbefale et program til genskabelse af data fra harddisk? Den skal fungere i Windows Vista og med sata-harddisk...
Avatar billede carlodk Nybegynder
18. november 2007 - 19:40 #1
Jeg kan kun varmt anbefalde On-track
De har lavet produkter, til alle HDDs samt alle Styresystemer.
http://www.ontrackdatarecovery.com/
Avatar billede uffesteenberg Novice
18. november 2007 - 19:42 #2
Hovs ja... det må forresten også gerne være freeware.. men vil evt. overveje at købe et program. HAr tidl. prøvet OnTracks programmer og de er rigtig gode..
Avatar billede Slettet bruger
18. november 2007 - 20:24 #3
Uanset styresystem kan du  altid bruge en Live-cd f.eks. www.helgec.dk/insert.iso du kan finde en guide på www.helgec.dk/livecd.html - klik på linket der omhandler mistet data
Avatar billede diske Nybegynder
19. november 2007 - 09:19 #4
Gratis - ikke så enkelt at gå til som ontrack programmerne, men virker.
http://www.pcinspector.de/Sites/file_recovery/download.htm?language=7
Convar er et tysk dataredningsfirma, der stiller deres programmer for enklere dataredning gratis til rådighed.