Avatar billede luigi Nybegynder
18. november 2007 - 16:30 Der er 6 kommentarer

Kan ikke komme på internettet via routeren

Hej.!

Jeg har et problem efter at jeg har reinstalleret min computer.
Jeg kan ikke komme på internettet via min router. Hverken med kabel eller wireless.

Det jeg har prøvet:

1. Kan ikke pinge routeren, "anmodning timeout"
2. Kan godt komme på internettet med direkte kabel til modem (heldigvis, for ellers kunne jeg ikke skrive til eksperten);-)
3. Den viser i netværksikonet at LAN forbindelsen er tilsluttet, og den viser under status at den modtager og sender pakker.

Er der nogen der har en idé om hvad der er galt.?

hilsen Lui
Avatar billede luigi Nybegynder
18. november 2007 - 17:41 #1
Det virker som om at jeg kun kan downloade og ikke uploade. Jeg kan ihvertfald ikke sende mail hverken fra hotmail eller outlook.
Avatar billede luigi Nybegynder
19. november 2007 - 21:15 #2
Har prøvet at købe en ny router, det hjalp ikke.!

Er der virkelig ingen der kan hjælpe mig med dette problem.?
Avatar billede kenp Novice
22. november 2007 - 21:39 #3
har du prøvet at kontrollere din firewall? hvem er din udbyder, hvilken router? hvad har du ellers forsøgt?
Avatar billede luigi Nybegynder
24. november 2007 - 10:53 #4
Har fået svar på disse ting i et andet spørgsmål.

Jeg købte et nyt netkort, det hjalp på noget af det.

Nu er det eneste problem kun at jeg ikke kan sende mails, og jeg har skrevet de rigtige konto instillinger m.v. Jeg kan godt modtage mails, men ikke sende.

Jeg har en D-link Dir-655, Tele2, Bitdefender firewall.

Jeg har på fornemmelsen at det er modemet som ikke fungerer korrekt, så nu får jeg tilsendt en ny fra Tele2 (og med 4GB i stedet for 2GB)
Avatar billede Slettet bruger
24. november 2007 - 11:07 #5
Hvem er din internet udbyder
Avatar billede luigi Nybegynder
25. november 2007 - 15:36 #6
Tele2