Avatar billede leif Seniormester
17. november 2007 - 22:37 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Se agenter i Administrator

Hej,

Hvad kan være årsagen til at jeg langt fra ser alle agenter som kører på serveren, når jeg kigger i Administrator ?

Jeg mangler en hel del agenter.

/Leif
Avatar billede mmmtm Nybegynder
17. november 2007 - 23:05 #1
..manglende flueben i "full access admin....osv".....?
Avatar billede leif Seniormester
17. november 2007 - 23:58 #2
Også selvom jeg har Manager rights til databasen ?
Avatar billede mmmtm Nybegynder
18. november 2007 - 10:10 #3
Tjaee, man ved aldrig. Jeg har aldrig forstået "full access administrator". Hvis jeg går på en server jeg er full access administrator på, og vil fx. se loggen, får jeg ikke lov, før jeg har sat flueben i "full access administrator". Det kunne jo ligesom være default....
Avatar billede jogii Nybegynder
18. november 2007 - 15:17 #4
hvad får du når du på konsolen skriver "Tell amgr sched". Er agentlisten i Administrator ens med SCHED - listen i AgentManager?
Avatar billede leif Seniormester
26. december 2007 - 13:03 #5
Ja, listen er ens
Avatar billede leif Seniormester
26. december 2007 - 13:04 #6
Eller mangler jeg agenten i oversigten fordi den er kørt den pågældende dag ? Jeg har en del agenter som kører mellem kl. 1 - 2 om natten
Avatar billede jogii Nybegynder
26. december 2007 - 13:36 #7
Jeg er ikke helt klar over hvornår agenter medtages i listen. Agenter der lige er kørt vises normalt ikke. Men en genstart af AMGR vil måske vise dem som skal køres om natten.
Avatar billede leif Seniormester
26. december 2007 - 13:48 #8
Det hjalp ikke noget :-(

Men det må jeg sikkert bare leve med. Jeg ville bare gerne se alle "aktive" agenter på vores server
Avatar billede mmmtm Nybegynder
27. december 2007 - 11:27 #9
Ellers kan du lave en agent der høvler igennem alle databaser på serveren, og logger aktive agenter, via NotesDbDirectory, NotesDatabase.Agents, NotesAgent.isEnabled
Avatar billede leif Seniormester
30. december 2007 - 13:27 #10
mmmtm -> Du kommer med frække ord :-) (Så meget programmering kan jeg desværre ikke endnu)

Jogii -> Smid et svar
Avatar billede leif Seniormester
04. januar 2008 - 17:13 #11
jogii -> Er du død ?
Avatar billede jogii Nybegynder
04. januar 2008 - 17:32 #12
sikke nogle beskyldninger !!! :-)
Jeg læste dit indlæg og overvejede om jeg var berettiget til at få point. Siden glemte jeg alt om det ...
Avatar billede leif Seniormester
04. januar 2008 - 21:48 #13
:)

Jeg kan ikke finde det nu, men jeg mener at få læst at den kun viser de agenter som kører den pågældende da og kun dem i fremtiden, dvs. kl. 00:01 vil man se de fleste agenter og derfra bliver der kun mindre.