Avatar billede christianm87 Nybegynder
17. november 2007 - 17:55 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Installationsproblemer mht. installationens sti

Hej.

Uanset hvilket program jeg vil installerer, hvor jeg ikke kan vælge installationsstien, vælger den selv H:/ og dette drev eksisterer ikke, og den lukker installationsprogrammet ned, så derfor kan jeg ikke installere noget som helst.

Nogen der har en lille anelse om, hvordan jeg ændrer standard installations placeringen for programmer?

Det er en haster, derfor 100 point til svaret der virker :P

På forhånd tak

Christian
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. november 2007 - 20:06 #1
Avatar billede christianm87 Nybegynder
19. december 2007 - 16:25 #2
lukker den her