Avatar billede blinkoman Nybegynder
17. november 2007 - 17:50 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvor langt kan en go Wlan ræk

Hej jeg ville høre om der er nogen her inde der ved om mig og min kammerat kan dele en Wlan forbindelse, da vi bor i et 11 etagers højhus... jeg bor på 4er sal og han kommer til at bo på 11ed sal...

evt hvor man kan få en der kan række så langt...

det er et beton højhus....
Avatar billede kenp Novice
17. november 2007 - 18:06 #1
i skal ihvertfald bruge udendørs antenner for at have en chance... da intet trådløst vil række igennem så meget beton.
Avatar billede blinkoman Nybegynder
17. november 2007 - 18:18 #2
okay... hvor kan man få det ? evt en på hver vores etage...
Avatar billede kenp Novice
17. november 2007 - 18:48 #3
f.eks. fra zyxel.dk man kan få trådløst som kan række op til 11 KM burde vist være nok..
Avatar billede blinkoman Nybegynder
28. februar 2010 - 11:28 #4
hmm