Avatar billede apodic Nybegynder
17. november 2007 - 13:31 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Sort Skærm?

Jeg sidder med en HP Pavilion dv9685eo Notebook som jeg har købt for 2-3 uger siden. Indtil videre har der ikke været de store problemer, men nu er skærmen så holdt op med at fungere. Den er simpelthen kul sort når jeg tænder for den. Jeg har forsøgt at tilslutte en ekstern skærm, og det virker helt fint så det er altså ikke min notebook den er gal med. Nogle gange vælger skærmen at tænde alligevel, det virker som om den kun gør det når den er varm? Nogle forslag eller løsninger?
Avatar billede Jensen DK Novice
17. november 2007 - 14:09 #1
Hvis du lyser på skærmen når den er sort kan du så ane et billed?
Avatar billede apodic Nybegynder
17. november 2007 - 14:18 #2
Nej der er intet at se.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
17. november 2007 - 14:30 #3
Du har formentligt sendt billedet ud på den eksterne skærm.
Der er en taste kombination for at få den tilbage, finder den lige til dig.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
17. november 2007 - 14:34 #4
Mit gæt er at du får billedet igen ved at holde Fn tasten nede og trykke F4 en eller 2 gange.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
17. november 2007 - 14:34 #5
og det var et svar
Avatar billede apodic Nybegynder
17. november 2007 - 14:37 #6
Jeg har prøvet det alt sammen skærmen er ikke sendt ud på en ekstern skærm så ville den aldrig vise et billed og det er ikke tilfældet da den virker nogen gange.
Avatar billede Jensen DK Novice
17. november 2007 - 14:58 #7
apodic du skal ikke acceptere et svar før du ser om det virker, hvis du kunne ane et billed var det dit back light den var gal med heldigt for dig.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
17. november 2007 - 15:01 #8
Så er der jo nok kun tilbage at fejlmelde maskinen.
Det kan være kablet mellem maskinen og skærmen.

Men hvis du tager fejl og den bare er sendt ud på den eksterne så koster det din formentligt ikke under 500 kr.
Avatar billede apodic Nybegynder
17. november 2007 - 15:08 #9
Jeg er heldigvis forsikret de næste 3 år fuldt ud.. begynder at synes det var et klogt valg.