Avatar billede ghetix Nybegynder
17. november 2007 - 10:13 Der er 7 kommentarer

Opsætning af LAN (4 pc'er)

Hej Eksperter

Jeg kunne godt tænke mig, at sætte husstandens 4 PC'er op til LAN, i midlertidigt har jeg ikke den store anelse om hvordan det skal gøres. Så hvis nogen har en guide, kender til en guide eller selv kan skrive en mindre guide ville de være perfekt.
Avatar billede thesheriff Nybegynder
17. november 2007 - 10:50 #1
Skal det være kablet eller har trådløs (WLAN) også interesse?
Avatar billede ghetix Nybegynder
17. november 2007 - 11:23 #2
Jeg kører trådløst i hele lejligheden, så det skal vel være WLAN :o)
Avatar billede thesheriff Nybegynder
17. november 2007 - 11:55 #3
Dvs. du har allerede en trådløs router?

Hvad er så problemet?
Avatar billede ghetix Nybegynder
17. november 2007 - 12:08 #4
Skal have sat det hele op til LAN, altså ligesom når man holder netparty, og kan sende internt mellem computerne. Har jeg ikke mulighed for på nuværende tidspunkt, og søger derfor en guide til hvordan jeg konfigurerer overstående.
Avatar billede thesheriff Nybegynder
17. november 2007 - 12:12 #5
Hvilken router har du?

Hvilke styresystemer er der tale om?

Hvilke behov har du?
Avatar billede ghetix Nybegynder
17. november 2007 - 12:30 #6
Har en D-Link router, XP på tre af PC'erne og en enkelt med Vista Home Prem.
Behovet er bare hjemmebrug, når jeg skal sende større filer rundt til de forskellige computere (stationær til bærbar og visa versa).
Avatar billede thesheriff Nybegynder
17. november 2007 - 12:39 #7
Er der trådløst netkort på dem alle?

Helt præcist hvilken D-Link router har du?