Avatar billede twinb Novice
16. november 2007 - 20:17 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Installation af Brother MFC-7420

Jeg har problemer med at installere denne printer på min bærbare pc. Når jeg kobler den til pc'en, popper en boks op, hvor der står, at usb-enheden ikke blev genkendt. Jeg har forsøgt at installere med den medfølgende cd, og jeg har også forsøgt med den nyeste driver fra brothers hjemmeside. USB-porten virker fint (har kontrolleret det med en usb-stick).
Styresystemet på pc'en er winxp home.

Hvad kan jeg gøre?
Avatar billede perj Nybegynder
17. november 2007 - 07:30 #1
Har du tjekket dit kabel?
Klip fra Brother:
Der er forskellige USB kabler. Nogle USB kabler kan ikke virke når de er tilsluttet til din printer/MFC gennem en USB hub eller en PC. Brother anbefaler  kabler med følgende specifikationer:
1. Par snoet kabel
2. Skærmet
3. Ikke over 2 meters længde.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
17. november 2007 - 11:06 #2
Og generelt gælder det, at du skal installere driveren FØR du tilslutter printeren.

Har du printeren tilsluttet nu, så tag den fra, genstart computeren, installer driveren og tilslut herefter printeren.
Avatar billede twinb Novice
03. oktober 2013 - 10:32 #3
Lukker spørgsmålet