Avatar billede bamville Nybegynder
16. november 2007 - 19:38 Der er 5 kommentarer

Kan man købe et 8800GT uden at skulle vente i 2måneder!

hej, bestilte et 8800GT for 3 uger siden, de bliver ved med at udsætte dato´en, nu er datoen sat til at de har det på lager d 23/12... hva sker der? hvorfor skubber de min bestilling til side? synes det er for dårligt at enhver idiot kan gå ind i butikken og købe det sidste kort, og så skal jeg vente på at de får flere,, snakker om www.shg.dk

er der nogen steder hvor man rent faktisk kan købe 8800GT UDEN at skulle vente flere måneder?!!!
Avatar billede Slettet bruger
16. november 2007 - 20:06 #1
Ja, men de fleste producenter sælger dem de har tilbage i en hel computer. det er svært at få seperat, men i starten af december burde de fleste have dem
Avatar billede bamville Nybegynder
16. november 2007 - 20:19 #2
dvs at det er helt umuligt? har nemlig samlet en hel pc til 9.000kr, og det eneste jeg mangler er et grafikkort, så skal jeg gå og vente i så lang tid, bare for at kunne bruge den?, det er jo nederen (:
Avatar billede danishhoward Nybegynder
18. november 2007 - 23:10 #4
jeg bestilte mit hos topdata - og fik det leveret efter 4 dage.-.
Men det er jo svært at sige, da den vist er i bagordre -
Avatar billede haverslev Novice
20. marts 2008 - 21:04 #5