Avatar billede laibach Nybegynder
16. november 2007 - 15:23 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Jeg kan ikke få brugerkonti til at virke ordentligt.

Problemet er dette. Arbejder i klub, for at undgå installering af diverse småting børnene kan finde på at hente, prøver jeg med 2 konti.
Men jeg synes ik rigtig det virker.
Installerer jeg fra admin virker programmet fint, men på gæste profilen virker programmet ikke, eller der er ikke en genvej til det, og jeg kan ikke lave en da det ikke vises som nyt program: Eftersom jeg heller ka se exe filer kan jeg ikke bare lave genvej derfra.
Anden mulighed Installer fra gæsten og skriv koden, når der spørges virker kun på visse pcér. Resten af dem blokkerer bare installationen uden at spørge om kode.
Det er klart at jeg vil ha programmerne til at virke på gæste profilen, og stadig blokkere børnenes "sjove" små installationer hvad gør jeg ?
Avatar billede laibach Nybegynder
16. november 2007 - 15:54 #1
glem jeg spurgte det dummeste spørgsmål hidtil...hehe

sorry .

har selvfølgelig fundet ud af det.

skal bare lige ha slettet det her spørgsmål
Avatar billede laibach Nybegynder
16. november 2007 - 15:54 #2
rer