Avatar billede mandula Nybegynder
16. november 2007 - 13:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Publisher nyhedsbrev sendt som e-mail

I publisher kan man lave en nyhedbrev som man man sende som en mail. Jeg kunne godt tænke mig at sende et to sidet publisher dokument som en mail, men man kan kun sende en side ad gangen. Man kan så sætte begge sider ind på en enkelt side ved at rode lidt med sideopsætningen, men når, man efterfølgende modtager mailen kan man kun printe dele af siden ud, det nederste mangler, udskriftens anden side er blank.
Man kan selvfølgeligt løse problemet ved at at danne en pdf, men det vil jeg ikke og jeg vil heller ikke lave en mail med referencer til internet.

Kan man løse dette?
16. november 2007 - 14:22 #1
Du kan sende en side af gangen som mail, eller du kan sende et flersidet dokument som vedhæftet fil. Det er muligherne i Publisher.
Avatar billede mandula Nybegynder
16. november 2007 - 14:51 #2
Desværre vil jeg gerne undgå at vedhæfte filer. Så alternativet er altså at jeg skal sende en side ad gangen?
16. november 2007 - 15:15 #3
Ja, eller benytte et andet program and Publisher.