Avatar billede renebmadsen Nybegynder
15. november 2007 - 22:23 Der er 1 kommentar

j2me ugyldig jar-fil

jeg skal have en MIDlet til at køre på min mobil telefon. og nu har jeg et problem.
når jeg installere min jar fil på mobilen får jeg en fejl "ugyldig jar-fil"
hvad skal der med i min jar fil? måske der laves en fejl undervejs da der jo ikke er en main metode som i normal java programmer.

programmet køre fint i min emulator så nu er det bare at få den installeret på tele. nogen der har en step by step til dette...
Avatar billede arne_v Ekspert
17. november 2007 - 18:19 #1
Jeg er totalt ignorant med hensyn til J2ME (Java ME).

Jeg kender dog 2 ord: jad og preverification - er de i orden ?

Se f.eks. http://j2medevcorner.wordpress.com/2007/04/11/hello-world-in-j2me-from-development-to-deployment/