Avatar billede donh Nybegynder
15. november 2007 - 15:04 Der er 3 kommentarer

nulstil swf i en popup div når denne sættes til blocked

Hej

Jeg har lavet en popup div, som indeholder en swf. Når popup-div'en aktiveres skal et swf starte i den, og nulstilles når man deaktiverer popup-div'en igen.
Dette fungere automatisk i Firefox og Safari. Men i IE7 forsætter den afspilningen, hvor det så selvfølgelig kun er lyden man hører... da div'en nu er sat til "blocked". I IE6 stopper den swf'en.. men kan derimod ikke startes igen, før man refresher siden.

Detter er jo ikke så cool... så vil høre om nogen har en løsning på dette problem??... her er et link, så det kan ses:

www.donh.dk/filmselskab/pistoleros.html
Tryk på: "se trailer" under brødteksten...

På forhånd rigtig mange tak!!!!!
Avatar billede jokkejensen Novice
15. november 2007 - 16:11 #1
Hey..

Brug swfobject, og når du lukker så sig

document.getElementById("FlashDiv").style.visibility = 'hidden';
document.getElementById("FlashDiv").innerHTML = "";

/JJ
Avatar billede donh Nybegynder
15. november 2007 - 16:39 #2
hej... og mange tak.. tænkte på om du måske kunne uddybe det lidt?... er ikke så hardcore...
Avatar billede donh Nybegynder
15. november 2007 - 17:27 #3
hej jokkejensen...
oki... har fået det til at virke... men nu kommer div'en ikke igen, hvis jeg tager musen over en gang mere!!... hvad kan jeg skrive i funktionen openpopup, så div kommer igen og filmen starter forfra??.... håber du lige gider hjælpe en sidste gang...