Avatar billede pureshit Nybegynder
15. november 2007 - 12:49 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Findes: Ekstern harddisk boks, til både IDE og SATA?

Hej eksperter.

Min computer er gået ned, og har nu en bærbar. I min gamle computer har jeg en kombination af de gamle almidelige harddiske, som tilsluttes via et IDE kabel, og så nogle SATA diske. Jeg vil gerne have overført det de data derfra til bærbaren. Så er spørgsmålet. Kan kan købe sådan en ekstern boks, hvori man kan tilslutte begge typer harddiske i, selvfølgelig en af gangen, og derefter tilslutte dem til den bærbare via USB? I så fald, gerne et link til hvor jeg kan bestille den.

Mvh Simon
Avatar billede off-line Nybegynder
15. november 2007 - 13:27 #1
Ja de kan foreksempel købes i Zitech, men de koster mere end de boxe som kun er
til Ata eller Sata.
Avatar billede off-line Nybegynder
15. november 2007 - 13:29 #2
Avatar billede Jensen DK Novice
15. november 2007 - 14:09 #3
Du kan være heldig at en Aldi ligger inde med en Blue Tinum jeg købte en for 199,00kr
for 1/2 år siden den virker perfekt.
Avatar billede off-line Nybegynder
15. november 2007 - 15:38 #4
Ja så skal han sgu være mere end heldig. Hos Aldi er man heldig, hvis de har sådan
en vare næste dag:)
Avatar billede Jensen DK Novice
16. november 2007 - 07:00 #5
Det passer ikke helt min havde ligget så længe at den var sat ned fra 299,00kr til 199,00kr.
Avatar billede off-line Nybegynder
16. november 2007 - 14:17 #6
Ok:)
Avatar billede off-line Nybegynder
18. november 2007 - 22:52 #7
Noget du kunne bruge?
Avatar billede pureshit Nybegynder
18. november 2007 - 23:12 #8
YEEAAAAAAAAYYYIIIIIIHHH! asgotbo, lig et svar
Avatar billede off-line Nybegynder
18. november 2007 - 23:26 #9
OK:)