Avatar billede seks66 Nybegynder
15. november 2007 - 12:40 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Eksport/import af kontaktpersoner og kalenderaftaler i MS Outlook

Jeg skal skifte job og vil meget gerne have mine kontaktpersoner og kalenderaftaler med mig, med henblik på import på det nye arbejde. Man kan eksportere i en række formater, men hvilket skal man vælge og er der noget man skal være særligt opmærksom på?

På forhånd tak.
Avatar billede hcma Novice
15. november 2007 - 13:01 #1
tag en kopi at Outlook.pst filen  -  der skulle det hele ligge i
Avatar billede vejmand Juniormester
15. november 2007 - 13:31 #2
Avatar billede vejmand Juniormester
15. november 2007 - 13:34 #3
Avatar billede seks66 Nybegynder
15. november 2007 - 14:16 #4
Perfekt, tak
Avatar billede hcma Novice
15. november 2007 - 14:38 #5
seks66  >>  det var da vist ikke dig som skulle lægge et svar :o)

et svar = løsning / løsningsforslag, som du så kan vælge at acceptere eller afvise, alt efter om du nu kan bruge det.

jeg synes du skal bede vejmand om at lægge et svar, som du efterfølgende kan accpetere, så spørgsmålet kan lukkes ;o)
Avatar billede hcma Novice
15. november 2007 - 14:39 #6
læs her om behandling af svar (eller manglende svar)
http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar
Avatar billede seks66 Nybegynder
15. november 2007 - 18:41 #7
Ja min fejl. Vejmand kan du ikke lige poste et indlæg som jeg kan acceptere?
Avatar billede vejmand Juniormester
16. november 2007 - 22:04 #8
Kommer her.  :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
16. november 2007 - 22:05 #9
Øhhh, så her da....  :-)