Avatar billede bris Nybegynder
15. november 2007 - 09:45 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

AWT pakke

Hejsa,

Jeg er ved at lave et program, som er kompatibel med java 1.1.8.10, som ikke indeholder AWT pakkerne.. Jeg skal bruge de AWT pakker.. Er det ikke muligt, at man kan dowloade AWT som jar fil? som man bare kan tilføje projektet?
Avatar billede arne_v Ekspert
15. november 2007 - 15:07 #1
1.1.8 har AWT

mener du Swing som kom med 1.2 ?
Avatar billede bris Nybegynder
15. november 2007 - 19:13 #2
Nej.. Det er også lidt et underligt spørgsmål, men jeg har noget hardware, hvor der kører en runtime version, som minder lidt om 1.1.8, men den har ikke nogen awt pakker, for det giver ingen mening idet der aldrig skal køre nogen form for grænseflade. Nu prøver jeg derimod at køre JavaMail fra det her hardware, som åbenbart bruger nogle klasser fra awt pakken..
Derfor har jeg brug for at kunne ligge en jar fil ved mine komponenter, hvor awt er inkluderet.. Jeg kan ikke røre ved det runtime miljø..
Avatar billede arne_v Ekspert
15. november 2007 - 19:34 #3
Den bliver nok tricky !

Har du proevet f.eks. http://www.eteks.com/pja/en/ ?

(forudsat at du leve med licensen)
Avatar billede arne_v Ekspert
27. januar 2008 - 05:42 #4
bris ?
Avatar billede bris Nybegynder
03. marts 2008 - 08:42 #5
Hmm.. Jeg er ked af, at jeg ikke har fået den her lukket.. Det viste sig simpelthen at den modificerede runtime, som den skulle køre på, slet slet ikke kunne trække applikationen..
Jeg pakker det her spørgsmål sammen.. Ellers tak for svaret!
Avatar billede bris Nybegynder
03. marts 2008 - 08:42 #6
lukketid