Avatar billede t2.dk-working Nybegynder
11. juni 2001 - 16:21 Der er 4 kommentarer

ADSL Fejl ved logon

Jeg har en ADSL 512 fra TDC som giver mig en lille PPP fejl ved første logon hvorefter andet logon virker uden bøvl...

Hvordan løser jeg denne PPP fejl ?
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
11. juni 2001 - 16:33 #1
du skal prøve at skrive kundenummer@netexpres.dk , og hvis du allerede gør det, skal du fjerne @netexpres.dk
Det kan hjælpe. Ellers kan du fjerne \"Klientprogram til Microsoftblah\" eller lign.
Avatar billede the_email Nybegynder
11. juni 2001 - 17:23 #2
Avatar billede perla Nybegynder
12. juni 2001 - 00:36 #3
Hvilken router? Netexpress 2601, speedstream 5711?
Hvad gør du? Logon?

-Per
Avatar billede dann Nybegynder
18. juni 2001 - 20:07 #4
Har du installeret \"Microsoft Family Logon\"? S å skal det lige fjernes.

Klientprogram til Microsoft Netværk har også voldt nogle problemer.

Det er også tit set at det er problemer med at brugernavnet er skrevet som kudenummer uden @netexpres.dk efterfølgende.

Prøv lige ovenstående og smid eventuelt et fejlnummer, så vi kan se hvilken PPP fejl....