Avatar billede xzxzx Nybegynder
11. juni 2001 - 16:17 Der er 31 kommentarer og
12 løsninger

HARDCORE Kritik af XzXzX.

http://users.theroom.dk/xzxzx/ - Krtik af:
Design -
Nytænkning (der er ikke meget :-).
Brugervenlighed
Download tid.
Generalt.
Farver.

Indhold:
Godt/dårligt?
Kan det læsses.

Blandet:
Er det er side du vil besøge igen?
Hvorfor/hvorfor ikke?

Hvis du skulle give en karater, hvad fik den så?

Avatar billede cool-wil Nybegynder
11. juni 2001 - 16:22 #1
Design: Lækkert design, der falder godt ind med sidens indhold, kan godt lide den måde du hart bygget siden op:-)
Nytænkning: som du selv siger, nok ikke det vilde
Meget nem navigering på alle sider, og alt i alt et godt og brugervenligt site, som jeg helt sikkert vil komme tilbage til:-)
Farver er meget gode, de passer godt sammen

Indhold: meget godt indhold, der er let læseligt..

Design: 11@13
Indhold: 9@13

P.s godt at se at der er nogle der bruger min hjemmeside til noget fornuftigt:-) ( mig der ejer theroom.dk)

cool-wil/
Avatar billede nomiz Nybegynder
11. juni 2001 - 16:24 #2
Design. Det er set før, men det er da enkelt, ligetil og standard.
Nytænkning? Nej, vel?
Selv en halvdød gnu, med prostata kan bruge den side !
Hastigheden er OK
Generelt, hmm.. tjaah, joow..
Farverne er ok.

Indhold:
Tjah, det hele er lidt uoriginalt og set før.
Ja, det kan læses, men bør rettes for stavefejl.

Blandet:
Nej.
Fordi der ikke er noget indhold der falder i min interesse, og har jeg læst siden, er der ikke så meget at komme tilbage efter..

/mvh
Simon
Avatar billede nomiz Nybegynder
11. juni 2001 - 16:25 #3
Design:  9@13
Indhold: 8@13
Avatar billede xzxzx Nybegynder
11. juni 2001 - 16:25 #4
*HOTS*
Det var nået med det *HOTS* domæne & *HOTS* FTP!
Avatar billede nomiz Nybegynder
11. juni 2001 - 16:26 #5
Hots? Du mener host?
Avatar billede cool-wil Nybegynder
11. juni 2001 - 16:27 #6
hots???
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
11. juni 2001 - 16:27 #7
Nydelig, men meget almindelig side - intet nyt der.

Designmæssigt vil jeg mene at den er lidt kedelig, men faverne passer da godt sammen.

Downloadtiden stinker...men det er sikkert din udbyders server!

Design: 7-8@13
Indhold: ??
Avatar billede xzxzx Nybegynder
11. juni 2001 - 16:27 #8
Nomiz... Ja! Ups tjek lige for fejl nåpr man copy\'n\'paster det ;-)!
Avatar billede keysersoze Guru
11. juni 2001 - 16:28 #9
design: ja - der er som du selv siger ikke meget nytænkning i det, men det holder lige så meget (eller lidt om man vil) som alle de andre...

brugervenlighed: ok - rimelig let overskueligt

d/l: ved ikke da jeg sidder ved en 2MBit linie - men jeg tvivler på at det foregår så langsomt...

farver: det er helt klart acceptabelt, men måske ikke ligefrem noget man vil huske til evig tid - mangler lidt liv og så\'n

indhold: ikke så meget at komme efter med mindre man er til Counter-Strike... siden ligner bare ikke lige en CS-side...

for mig er den ikke værd at besøge da jeg (desværre) sjældent har tid til at spille - info om våben m.m. er da ok, men det kan jo findes andre steder... ellers er der ikke så meget at komme efter...

grafik-delen er måske også lidt \"tom\" efter min mening...

en meget blandet side uden en egentlig idé andet end at samle en masse ting der ikke har noget med hinanden at gøre på én side...

karakter er svær da overskueligheden er rigtig god - men idéen hverken er helt nyskabende eller noget...
Avatar billede xzxzx Nybegynder
11. juni 2001 - 16:29 #10
Til sagen >>
Cool-wil, var det ikke dig jeg snakkede nået om nået FTP og flytning af domæne?

Pelkjaer >> cool-wil er (vist) serverens ejer ;-)!
Avatar billede cool-wil Nybegynder
11. juni 2001 - 16:34 #11
pelkjaer> den dload tid skodder ikke en skid,tager under 1½ sec for mig at hente den ned

xzxzxz> jeg skriver til dig idag ang sagen, har haft utrolig travlt med siden,...

hilsen christian

og jo jeg er sidens ejer
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
11. juni 2001 - 16:41 #12
cool-wil>>Imens jeg skriver dette er er forsøger omtalte side at åbne...det skete nu, efter ca. 20 sekunder. Når den først \"får kontakt\" går det hurtigt nok, men nu har jeg prøvet et par gange i træk, og optimalt er det ikke. Andre sider jeg også lige har prøvet kører fint...
Avatar billede Slettet bruger
11. juni 2001 - 16:43 #13
Standardopsæning af en side idag , ikke meget bid i, kedlig farvevalg, En kvik side, Karakter 8 @ 13
Avatar billede webwally Nybegynder
11. juni 2001 - 16:47 #14
Jeg synes siden er en smule langsom umiddelbart (!?). Ikke bemærkelsesværdigt meget, men alligevel mindre sløvt.

Desuden er ganske nydeligt og stilrent, men er virkeligt uoriginalt.

Indhold? Tjah, masser af cool\'t CounterStrike-udstyr, men dertil virker designet lidt malplaceret.

Siden er ikke en folk vil vænne tilbage til af et par grunde:

1. Navnet. det er ikke et man lige sådan husker og fortæller venner om. Ligesom Jubii eller Experten:=) (okay måske lidt højt målrettet, men stadig)

2. Med en side der har lidt af hvert, i stedet for at specialisere sig på et tidspunkt er det tit sådan at folk heller vil gå til en side der specialiserer sig om en ting. F.eks. ville jeg for CS-info nok allerførst gå til Counterstrike.dk

Den havde desuden også et par små stavefejl her og der.

Design 9@13
Indhold 7@13 (ok indhold, men falder lidt igennem mod andre sider)
Avatar billede xzxzx Nybegynder
11. juni 2001 - 17:02 #15
HeHe jeg køber 3 domæner ;-).
1. www.xzxzx.dk (selfølgelig).
2. www.sangfuglen.dk
3. Et eller andet (www.kas.dk/www.pal.dk (et kort et (har ikke bestemt mig)))som alle peger på den side!

Avatar billede cool-wil Nybegynder
11. juni 2001 - 19:26 #16
Pelkaer> sikker på du ikke kører på et 14,4 modem eller sådan noget?? det lyder da underligt, får gode og hurtige svartider fra serveren, når jeg pinger den osv..
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
12. juni 2001 - 00:48 #17
cool-wil>>kører ISDN 128 kb...
Avatar billede snebold Nybegynder
12. juni 2001 - 16:50 #18
Hmm fin lille site - hurtig til at loade (med ISDN 56) Brugervenligeheden er helt i top
Farverne er goe\' :)

11@13
Avatar billede xzxzx Nybegynder
12. juni 2001 - 22:31 #19
ISDN 56, mener du ikke ISDN 64?
Når pyt.

Pelkjaer >> Jeg kommer snart efter dig med en våd sok, du har ikke mailet mig! ;-)!
Avatar billede keysersoze Guru
12. juni 2001 - 22:49 #20
skal der snart afgives point og lukkes?
Avatar billede jacobchr Nybegynder
13. juni 2001 - 02:58 #21
Hvordan kan man give så høje karakter ?

Det eneste der er på siden er et billede i toppen og noget copyright i bunden. (Mozilla 0.9 på Linux).

Derfor giver jeg ikke mere end 03 eller måske 00 taget i betrækning af at det tager over 5 sek at loade den på en 128 kbit linie.

/jacob
Avatar billede Slettet bruger
13. juni 2001 - 09:31 #22
interface er bare en fedterøv...
Avatar billede suckz Nybegynder
13. juni 2001 - 11:06 #23
[M][M][  ][  ][  ] 2.0  Motelogoer til siden.
Avatar billede 7th Praktikant
13. juni 2001 - 13:14 #24
Design -
Som meget godt men set plenty of menty times.
Hvorfor går menu tabellen ikke også helt ned ?

Indhold:
Intetsigende...
Byder ikke på noget særligt konstruktivt, bare en masse blandet sammen. Dermed menes, siden har jo ikke et særligt formål eller henvender sig til en særlig gruppe. Det er din legeplads hvor målene er passet til til dig, så...
Iøvrigt hvad betyder Hugle ?
Står under \"Hugle Maleri 2\" ;)

Blandet:
Nææ hehe ;)

Well nu er det jo en legeplads, så 8 @ 13 er vel passende.
Avatar billede xzxzx Nybegynder
13. juni 2001 - 14:30 #25
jacob >> Ja, ja... Jeg skal nok lave en version til alle de browsere der ikke fatter CSS!
Avatar billede xzxzx Nybegynder
13. juni 2001 - 14:39 #26
suckz >> Hvad mener du?

Spørgsmålet har jo næsten ikke været åbent!
Avatar billede suckz Nybegynder
13. juni 2001 - 20:56 #27
[M][M][M][  ][  ] 3.0 er nok mere rigtigt.
Er godt nok forløbig.
I kan få jeres side Vuderet på
Mote Internationel få karakter af prof´s og andre brugere + gode råd. (Kommer snart)
Mote Internationel din nye ungdomssite
Avatar billede suckz Nybegynder
13. juni 2001 - 20:58 #28
[M] = et Motelogo
[  ] = tom boks

eks.
[M][M][M][  ][  ] = 3 ud af 5 mulige.
Der kan jo ikke laves grafik herinde så jeg bliver nød til at være opfindsom.
Avatar billede coinz Nybegynder
14. juni 2001 - 10:43 #29
den er fed...

designet måske ikke så originalt. Det er set før, f.eks på www.websup.dk indholdet er godt nok men nok ikke det jeg ville finde mega interessant. Men anyway fedt desig stilrent og nemt at finde rund i...

vil gi den 9@13

-coinz-
Avatar billede jacobchr Nybegynder
14. juni 2001 - 11:21 #30
xzxzx >> Tror ikke du behøver at lave en helt ny version, bare sæt noget kode ind i dit css, som Mozilla/Netscape forstår :-)

Har ellers tjekket i andre browsere nu og må sige at siden er ret sej, når man kan få lov til at se det hele af den, så vil nok sige at karakteren bliver en 8, hvis man bruger en anden browser.

/jacob
Avatar billede xzxzx Nybegynder
14. juni 2001 - 14:35 #31
jacobchr  >> Gider du lige hjælpe med det (for ev. point)?

Skriv din mail.
Avatar billede jacobchr Nybegynder
14. juni 2001 - 14:50 #32
Jo da, men ved ikke helt hvornår jeg har tid. Men det kan vi lige finde ud af.

jacobchr@esenet.dk

/jacob
Avatar billede kredde Nybegynder
14. juni 2001 - 15:21 #33
hej casper din side er fenomonal den kunne godt bruges som propaganda til en pose reklamme

            kredde
Avatar billede xzxzx Nybegynder
17. juni 2001 - 18:28 #34
-
Avatar billede htmlkrede Nybegynder
19. juni 2001 - 19:22 #35
Design: 8 @ 13

Er ok. Jeg syntes bare alle de der CS sider ligner hinanden. Man skal give sin side noget specielt som ,folk kan huske dig på. Tænk lidt over det... Designet kunne du godt have brugt lidt mere tid på. Brug lidt runde former evt. med noget bevel, så du får brudt den der lidt flade firkantet fason.

Brugervenlighed: 9 @ 13

Sitet er rigtigt brugervenligt. Den er bare alt for enkel. En side med en ren menu og stort set intet andet, kan ikke være andet end brugervenlig. Du skulle gøre lidt mere ud af designet, kunne denne karakter også stige. Den er nem nok at finde rundt på, og ellers er brugervenligheden, som den skal være.

Downloadtid: 10 @ 13

Ok. Den er  som den skal være. Nu er sitet jo heller ikke så stort..

Nytænkning: 6 @ 13

Du ved også godt selv der ikke er noget nytænkning i dit design. Det ligner noget man har set alt for meget på nettet i forvejen. Det kunne du også godt have gjort lidt mere ud af.

Farver: 10 @ 13

Farverne er rolige og harmonere godt. Godt farvevalg. Kunne udnyttes endnu bedre med et lidt mere udfordrende design.

Indhold: 10 @ 13

Indholdet tror jeg er noget af det du har gjort mest ud af. Det er også godt. Du skriver meget detaljeret, og alligevel ikke for tungt. Du kunne dog godt lave lidt flere afsnit, men det er småting. Godt og gennemarbejdet indhold.

Konklusion: 8 @ 13

Det er en side, som er alt for almindelig. Dit design er ikke noget du har brugt vildt meget tid på. Hvorfor??? Du viser jo i dine grafikeksempler at du godt kan. Hvis du havde brugt langt mere tid på design havde den også fået en højere karakter. Men ellers en god side i forhold til alder...

//htmlkrede
Avatar billede htmlkrede Nybegynder
19. juni 2001 - 19:23 #36
Det skulle være svar....
Avatar billede htmlkrede Nybegynder
22. juni 2001 - 13:39 #37
>>>>xzxzx

Husk lige at acceptere et svar..

//htmlkrede
Avatar billede xzxzx Nybegynder
23. juni 2001 - 00:17 #38
Rolig nu!
Avatar billede htmlkrede Nybegynder
23. juni 2001 - 00:19 #39
Det er i orden... My bad...

//htmlkrede
Avatar billede htmlkrede Nybegynder
23. juni 2001 - 00:26 #40
Hvorfor får jeg ikke nogle point???

//htmlkrede
Avatar billede xzxzx Nybegynder
23. juni 2001 - 00:34 #41
UPS: Undskyld!
Avatar billede xzxzx Nybegynder
23. juni 2001 - 00:35 #42
Du skulle have haft 8 point!!!
2 sekunder:
Avatar billede xzxzx Nybegynder
23. juni 2001 - 00:37 #43
http://www.eksperten.dk/spm/83947 - Og husk så de jordbær!