Avatar billede meta0906 Nybegynder
14. november 2007 - 11:03 Der er 4 kommentarer

Harddisk Problemer

Hver formiddag er der ca 1½ time hvor min Computor står og kører med noget som jeg ikke kan se hvad er og den tager ca 5-10 min. at skifte billede for mig.
Mon nogen kan fortælle mig hvordan jeg kan se hvad det er og event. få det stoppet
Avatar billede peet-49 Novice
14. november 2007 - 11:05 #1
Måske dit antivirusprogram, der scanner systemet
Avatar billede peet-49 Novice
14. november 2007 - 11:06 #2
Tryk Ctrl+Alt+Del, der kan du se, hvad der bruger dine resurser
Avatar billede meta0906 Nybegynder
14. november 2007 - 13:55 #3
Jeg tror ikke det er virusprogrammet da det er en tdc sikkerhedspakke.
CTRL+ALT+Delete har jeg prøvet og stoppet nogen, men stadigvæk står at nogen er startet men det er vel ikke det samme.
Avatar billede nva Praktikant
14. november 2007 - 14:48 #4
Måske er det windows der indexerer dine filer - eller måske har du 'snavs' på maskinen.