Avatar billede x-pro Nybegynder
14. november 2007 - 10:26 Der er 4 kommentarer

engelsk tv signal om til dansk

jeg har købt en rf modulator " mercury ils102" og den bruger den engelske standard og det vil for mig sige at billedet går fint igennem men lyden er meget dårlig. Mit spørgsmål er så om der nogen måden hvor ved man kan få den lyd til at være god. nb det fjernsyn signalet skal ses på kan ikk om skifte til det engelske signal. det er denne modulator der sidder i http://longsign.hisupplier.com/product/59216/PLL-RF-Modulators.html og sådan ser den ud http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B000M6SMKW/breakoutblues-21?dev-t=D1N06J1RR4TQPU håber i kan hjælpe
Avatar billede Jensen DK Novice
14. november 2007 - 12:58 #1
Gå ind i menuen og skift til pal B/G hvis du ikke kan det kan det nok ikke ændres.
Avatar billede Jensen DK Novice
15. november 2007 - 13:41 #2
Det var også et svar.
Avatar billede x-pro Nybegynder
15. november 2007 - 17:57 #3
kan nok ikke ændres !!!, nej det er ikke noget der løser mit problem. Har desuden skrevet at signal modtagelsen i tv'et ikke kan ændres. Lad vær med at forsøge at besvare et ? bare for at få point. Tror webstedet her er lavet for at hjælpe ikk for noget andet :(
Avatar billede Jensen DK Novice
16. november 2007 - 06:57 #4
Jeg syntes at du er en lille smule fræk, og er bedøvende ligeglad med point for de kan ikke bruges til en sk..
Hvis du ikke kan ændre til pal B/G så glem alt om lyden.