Avatar billede caller Nybegynder
14. november 2007 - 02:30 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Afbrændt strømforsyning

Hej,

Jeg har netop været så smart at brænde stømforsyningen af i min stationærer Medion computer. Jeg har haft computeren i et pænt stykke tid så der er ingen garanti på den længere. Er dette noget der er til selv at gøre? I såfald hvor får man fat i en strømforsyning?

Hvis der er nogen der har nogen idé om hvordan dette kunne ske, da jeg sådan set ikke lavede noget. Hvad jeg gjorde var at jeg ville smide nogle nye ram i som jeg fandt ud af ikke passede, da jeg prøvede at tænde den, kom der et lille knald fra strømforsyningen. Kan det være noget jeg har ramt da jeg forsøgte at smide ram'ene i? Noget mine ram måske kunne have ødelagt da jeg forsøgte at mase dem i? nogle bud?
Avatar billede caller Nybegynder
14. november 2007 - 02:30 #1
evt hvis der var en reperatør i århus området der ikke var alt for dyr? :)
Avatar billede Jensen DK Novice
14. november 2007 - 08:06 #2
Hvis soklerne til rammene er kortsluttet, eller ødelagt ved at du har presset rammene i skal du også have et nyt bundkort, det er ikke sikkert at din strømforsyning er defekt, der sidder en sikring inden i, det er nok den du hørte springe.
Avatar billede silvershadow Nybegynder
15. november 2007 - 14:08 #3
Der er en grund til at en eventuel intern sikring springer, og grunden kunne være at en eller flere komponenter er brændt af i strømforsyningen. Regn ikke med at den dur mere; men fortvivl ikke, en ny kan fås for under 300,- kr.
prøv at se på EDBpriser.dk
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=262883
Avatar billede Jensen DK Novice
14. februar 2008 - 08:13 #4
Avatar billede Jensen DK Novice
28. november 2008 - 14:47 #5
Det er mærkeligt at dem med problemer kan finde ud af at skrive her ind, men de kan ikke finde ud af at markere et navn og klikke accepter for at give point for hjælpen.