Avatar billede knock Nybegynder
13. november 2007 - 23:52 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Lyd driver til Windows XP

Hej. Er der nogen som kan finde en lyd driver til windows XP?

Har lige installeret ny xp, men lydriveren er ikke installeret med ligner det.

Det er en Medion Laptop.
Avatar billede enya Nybegynder
13. november 2007 - 23:58 #1
Hvilken model/type...? Det gør det lettere at forsøge at hjælpe.. :)
Avatar billede rebecca Novice
14. november 2007 - 00:00 #2
prøv at kigge på www.medion.dk
Avatar billede rebecca Novice
14. november 2007 - 00:01 #3
under drivere og opdateringer
Avatar billede knock Nybegynder
14. november 2007 - 00:16 #4
MD 98300

nogen der kan finde? Jeg kan ikke..
Avatar billede enya Nybegynder
14. november 2007 - 00:26 #5
Under "Service og Suppport" skal man taste modelnr. ind. (98300) Der findes forskellige drivere..
Avatar billede knock Nybegynder
14. november 2007 - 00:33 #6
det har jeg prøvet, men den vil ikke...
Den viser stadig der ikke findes en driver til lyden.
Avatar billede enya Nybegynder
14. november 2007 - 00:35 #7
Sorry det var vrøvl.. :( Man skal ind under "Drivere og opdateringer"..
Avatar billede enya Nybegynder
14. november 2007 - 00:39 #8
OK.. Så har jeg har desværre ikke flere bud... :(
Avatar billede heg Nybegynder
14. november 2007 - 06:38 #9
Baren en lille kommentar. Har selv haft en Medion laptop og forgæves forsøgt at få Medions hjemmeside til at finde drivere og opdateringer. Det er aldrig lykkedes selvom man indtaster de oplysninger siden kræver. Maskinen var helt ok, men supporten elendig.
Avatar billede haverslev Novice
14. november 2007 - 08:05 #11
Du skal have installeret chipsetdriver først og derefter grafik, lyd, netkort osv.
http://www1.medion.de/downloads/?lang=dk_neu
Og skriv som de andre også siger 98300 i feltet MD/LT

Ps. vær opmærksom på at driverne hedder det samme i overskrift, selvom de er til Vista eller XP
Lyd Driver til XP:
http://www1.medion.de/downloads/index.pl?op=detail&id=5388&type=treiber&lang=dk_neu
Avatar billede heltfin Nybegynder
14. november 2007 - 08:10 #12
http://www.medion.dk/
Og så ind på siden SERVICE og SUPPORT

Du søger efter driver, opdateringer og manualer …? Her finder du disse…!
under MD/LT nummer
(kun for bærbar og tilbehør)MD/LT:98300  SØG så kommer alle driver frem
                                husk kun 98300 i feltet
det fungere godt nok for mig
hej
Avatar billede heltfin Nybegynder
14. november 2007 - 08:13 #13
http://www.medion.dk/
Og så ind på siden SERVICE og SUPPORT
Og så ind på siden Drivere og opdateringer (mere klik her)
Du søger efter driver, opdateringer og manualer …? Her finder du disse…!

under MD/LT nummer
(kun for bærbar og tilbehør)MD/LT:98300  SØG så kommer alle driver frem
                                husk kun 98300 i feltet
det fungere godt nok for mig
hej

Drivere og opdateringer
Avatar billede enya Nybegynder
14. november 2007 - 14:58 #14
>haverslev og heltfin: Osse det jeg kunne finde på siden - men spørger siger jo det modsatte..
Avatar billede haverslev Novice
14. november 2007 - 16:38 #15
derfor har jeg smidt et direkte link til XP driveren, men det kræver at chipset er på plads først.
Avatar billede knock Nybegynder
18. november 2007 - 19:12 #16
haverslev smid svar ;o)
Avatar billede haverslev Novice
19. november 2007 - 16:29 #17
:-)