Avatar billede gammelgaard_mink Nybegynder
13. november 2007 - 22:09 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ny faldskærm med integreret højt.

Hej eksperten !

Jeg skal ud og køre en ny fladskærm med integreret højttalere. Den skal bruges til almindelig "husbehov", men vil gerne have noget kvalitet stadigvæk!
Prisklasse må max komme op på 2000 +/- nogle hundrede og hva jeg nu vurderer..
Den skal min. være 19" og kunne tage min. 75Hz på V-sync'en..

Har selv en idé her: http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=375293
Men vil gerne se hva i synes..

Håber i kan hjælpe mig..

//Martin
Avatar billede peet-49 Novice
14. november 2007 - 08:44 #1
Samsung er er udmærket skærm, mener du har gjort et godt valg.
Avatar billede mzane Nybegynder
14. november 2007 - 15:46 #2
Helt sikkert! Jeg har selv samme skærm. Skulle jeg nogen sinde skifte ville jeg kigge efter Samsung igen. De har super skærme til en fornuftig pris!
Avatar billede gammelgaard_mink Nybegynder
14. november 2007 - 16:29 #3
okay, jamen det da rart at høre ! så var jeg ikke helt på herrens mark :)

en der vil have point eller ?
Avatar billede gammelgaard_mink Nybegynder
14. november 2007 - 16:32 #4
forresten, hvordan er billedet på skærmen når man kigger fra siden, er det til at se noget eller ? hvis man forestiller sig man sidder 3 ved siden af hinanden og alle skal kigge på skærmen, så er billedet vel okay, for de 2 yderste personer ?
Avatar billede peet-49 Novice
14. november 2007 - 16:58 #5
Ingen problemer - hele familien kan spille med.
Avatar billede mzane Nybegynder
14. november 2007 - 17:15 #6
Ja, man kan stå fra alle vinkler og se et godt billede. Jeg vil dog anbefale dig at have nogle seperate højttalere. Det kommer sevlfølgelig an på hvor kritisk du er mht. lyd. Indbyggede højttalere i skærmen er sjældent godt og er heller ikke noget at råbe hurra for på samsung skærmene eller de andre skærmproducenter.