Avatar billede mr.inzane Nybegynder
13. november 2007 - 18:00 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Sprog til linksys

Jeg har en Linksys WRT54GS version 7.

jeg har et problem med at den kører svensk, og det vil jeg gerne have lavet om til engelsk eller dansk.

Efter at have kigget på div forums, fandt jeg et sted at jeg skulle opdatere firmwaren til den nyeste så nu kører den 7.50.2, men dette hjalp ikke på problemet.

jeg er kommet frem til at jeg skal ind på \\192.168.xxx.xxx\language.htm

her skal jeg bruge de language filer som ligger på den originale cd, men disse virker ikke....

Hvor kan jeg skaffe nye language filer, eller hvordan ændrer jeg sproget på routeren?
Avatar billede thesheriff Nybegynder
13. november 2007 - 18:17 #1
Gå ind på 192.168.xxx.xxx\language.htm

Vælg det ønskede sprog og tryk Save.

Du skal IKKE gennemse CD for sprogfil.
Avatar billede mr.inzane Nybegynder
07. januar 2008 - 14:54 #2
Var lige kommet fra spg. men det virkede. Takker... smider du et svar?
Avatar billede thesheriff Nybegynder
07. januar 2008 - 17:05 #3
Værsgo