Avatar billede luffe10 Nybegynder
12. november 2007 - 22:59 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

blue screen i vista hvorfor

En kammerat og jeg er ved og kigge lidt på hans pc. den kommer med en blå skærm kode 0x00000077 efter 15-20 min under spil.
Det er en acer aspire E380 med vista home primium
pc er kun et halv år gammel og har været til rep. men han fik af vide den ikke fejlede noget.
Hvad er der galt?

Vi har prøvet og reinstallere det hele, men med en recovery cd fra en anden acer aspire E380 da han egen ikke var brændt godt nok.
Kan det være skyld i af det ikke virker?
der er en sikkerheds partion på pcen, det er vel der alle dataerne ligger eller ligger der nogle driver på cden som ikke passer til hans og laver en driver konflikt?
I enhedshåndterning ser det íkke ud til der nogle konflikter.

Er der nogle der har nogele ideer??????????????????
Avatar billede nva Praktikant
13. november 2007 - 07:54 #1
Tjek for fejl i RAM og harddisk.
Avatar billede nva Praktikant
20. november 2007 - 08:07 #2
Er du kommet længere?
Avatar billede luffe10 Nybegynder
22. maj 2008 - 15:49 #3
den er blevet byttet til en ny nu køre det bare