Avatar billede djkasse Nybegynder
12. november 2007 - 20:42 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til opbygning af ny hjemmeside.

Mangler en til at hjælpe med en ny hjemmeside. Skal indholde debatforum, video/foto og en nydheds blok mm.
Domæne har vi selv, men den gamle side er lidt kedelig og mangler mere end et pift.
Avatar billede stinejh1980 Nybegynder
13. november 2007 - 08:45 #1
Hvad skal det bruges til?
Hvilket emne?

Dette er et debat forum hvor man hjælper hinanden med problemer når man udvikler.

Dette er ikke en job database.

Men hvis i ønsker hjælp kan i jo starte med at skrive en lidt mere detaljeret kravspecifikation.
Avatar billede djkasse Nybegynder
13. november 2007 - 20:17 #2
den skal bruges til en fodboldklub. Det er en fan fraktion som mig og nogle andre har.
Avatar billede stinejh1980 Nybegynder
14. november 2007 - 08:19 #3
Kan man få lov at se den gamle side.

Drejer det sig om nyt design?
Med samme funktioner?
Avatar billede djkasse Nybegynder
14. november 2007 - 15:55 #4
jo selvfølgelig kan du det. Siden er: www.psycho-crew.dk

Nej vil helst gerne have lavet noget mere fikst med log ind og sådan men kan vi jo lige snakke om når du har set siden.
Avatar billede stinejh1980 Nybegynder
14. november 2007 - 16:06 #5
Hvem har lavet siden?
For mig ligner det en template side hvor man kan udskifte visse elementer, css, m.m.
Så skal man have et bruger navn og login for at kunne ændre det.

Plejer du at stå for det?
Avatar billede lesp Nybegynder
15. november 2007 - 13:08 #6
Jeg har nogle dele liggende. Kontakt mig på bratsch@ofir.dk og fortæl mere om projektet.
Avatar billede djkasse Nybegynder
15. november 2007 - 16:11 #7
lesp > Er det også din msn eller?
Avatar billede lesp Nybegynder
16. november 2007 - 09:55 #8
yes det er, jeg kommer bare først på MSN i slutningen af næste uge.
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. december 2009 - 13:47 #9
Lukketid...!!!