Avatar billede e30 Nybegynder
12. november 2007 - 20:03 Der er 4 kommentarer

Afspilning af Avi og Mpeg på Xbox 360

Er det ikke muligt at afspille film-filer på Xbox360. Jeg har tilkoblet harddisk via usb. Jeg kan se og vælge alle mapper, men den kan ikke se filerne.

Hvordan løses det?
Avatar billede heg Nybegynder
12. november 2007 - 21:32 #1
xbox360 kan ikke umiddelbart læse avi og mpeg. begge formater skal konverteres, og der findes forskellige programmer til denne proces. google dig frem, og find hvad du har behov for
Avatar billede Slettet bruger
13. november 2007 - 09:11 #2
http://www.magic-video-software.com/mvc.html

den er meget effektiv - kan også mov og så videre.
Avatar billede heg Nybegynder
16. januar 2008 - 17:39 #3
lukketid ?
Avatar billede Slettet bruger
18. november 2010 - 08:16 #4
hallo hjalp det