Avatar billede meleren Nybegynder
12. november 2007 - 19:45 Der er 4 kommentarer

Bliver disconnected

Hey

Jeg har haft problemer med mit internet i noget tid nu.

Problemet er som følger: Jeg har trådløst netværk fra Stofa, og i den forbindelse har jeg tilsluttet min stationær til den trådløse boks med et netværkskabel, da jeg ikke har et trådløst netværkskort i den.
Jeg kan komme på nettet uden problemer, men efter ca. 2 timer, bliver jeg disconnected fra nettet. Det hjælper ikke med "reperer", at genstarte den trådløse boks eller noget andet jeg har prøvet. For at komme på nettet igen, må jeg genstarte computeren.

Jeg har snakket med Stofa 2 gange, og har begge gange ændret nogle indstillinger, dog uden det har hjulpet.

Min, og min roommates bærbar er tilsluttet trådløst, og fungerer perfekt.

Den trådløse boks er en "Webstar".

Jeg har prøvet med de ændringer Stofa foreslog, at skifte netværkskabel, men det virker ikke.

Da jeg spiller en del Online poker, er det et ret presserende problem. Jeg vil gerne betale lidt til den der kan hjælpe mig med at få det til at virke.

Tak på forhånd.
Avatar billede meleren Nybegynder
12. november 2007 - 20:24 #1
Det undrer mig lidt at det altid er efter 2 timer. Der må være en logisk forklaring.

200 kr. til en der kan hjælpe :)
Avatar billede meleren Nybegynder
12. november 2007 - 22:59 #2
Har fundet ud af at jeg bliver disconnected efter nøjagtigt 2 timer hver gang.

Nogen der har en anelse om hvorfor?

Stadig 200 kr. i dusør til en der kan hjælpe.
Avatar billede moddi100 Seniormester
24. februar 2008 - 19:02 #3
Niks men jeg vil da gerne have dine 200 kr! xD
Avatar billede allanknudsen Nybegynder
25. oktober 2013 - 06:13 #4
Jeg har netop fået nyt modem i forbindelse med ny tv-boks. Har tidligere haft modem og router. Nu har jeg kun et modem.
Jeg er tilsluttet trådløst med bærbar, tablet, telefon og TV-boks. Min stationære PC er forbundet med kabel.
Jeg bliver også logget af min kabelforbindelse efter nogen tid, mens mine trådløse forbindelser fungerer udmærket.
Jeg har konstateret, at forbindelsen ryger, når min stationære PC har stået længe og går i dvale. Jeg kan fornemme, at dit problem er det samme som mit. Mit styresystem er Windows 8.
Fik du løst dit problem hører jeg gerne.
vh.
Allan