Avatar billede htmlkongen Novice
12. november 2007 - 15:10 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Google Adwords

Jeg synes det er en jungle at finde rundt i firmaer som tilbyder at administrere Google Adwords for en.

Hvad skal man gå efter? Hvem er billigst og mest effektive? Firmaer søges med gode erfaringer.
Avatar billede -zonic- Nybegynder
12. november 2007 - 15:26 #1
hmm... Google Adwords er da rimelig nemt at administrere? hvorfor gør du det ikke bare selv? alle de oplysninger du skal bruge for at lave en passende annoncering er til stede på deres site... jeg administrerer det selv for en del konsulentvirksomheder, men det er kun fordi de ikke selv går op i deres IT overhovedet! - jeg mener det er rimelig let at komme i gang med hvis du sætter dig ned og giver det en chance!
Avatar billede htmlkongen Novice
12. november 2007 - 16:01 #2
Jeg har det allerede, men nok kun 100 søgeord - og ønsker mange flere. martin Thorborg siger blandt andet også at man skal ha melelm 5-10000 afhængig af hvad din virksomhed sælger. Jeg er ikke "kreativ nok" til at finde så mange ord. Mine ord ændrer sig ikke - (særlig meget!) - men kunne godt tænke mig der var en som oprettede dem...

Andre bud?
Avatar billede htmlkongen Novice
14. november 2007 - 10:06 #3
Døde tråden?
Avatar billede k_konradsen Nybegynder
14. november 2007 - 19:54 #4
Prøv at søg på Amino.dk (Hr. Thorborg's hjemmeside for iværksættere) der er en del, der både tilbyder det og som kan hjælpe dig med, at finde ud af om et eksternt firma til at administrere det for dig er vejen frem.
Avatar billede htmlkongen Novice
16. november 2007 - 10:45 #5
i will. tak for råd. Nogle der vil ha point?
Avatar billede htmlkongen Novice
24. november 2007 - 23:03 #6
Lukker så. God røv og weekend :-)