Avatar billede nietzsche Nybegynder
12. november 2007 - 14:02 Der er 1 kommentar

Problemer med Opgaver i Outlook

Der er blevet lavet en konto/profil på vores exchange server. Denne profil bruges til at oprette opgaver. Problemet er nu at, en af brugerne skal tilføje en ansvarlig, og derved en bruger på systemet, laver den følgende fejl:

John Doe den 12-11-2007 13:35
            Du har ikke tilladelse til at sende denne modtager.                                        Kontakt systemadministratoren for at få hjælp.
            MSEXCH:MSExchangeIS:/DC=local/DC=kcinternt:ServerensNavn

Hvad er der galt? Hjælp!!!
Avatar billede nietzsche Nybegynder
12. november 2007 - 14:08 #1
John Doe den 12-11-2007 13:35
            Du har ikke tilladelse til at sende denne modtager.                                        Kontakt systemadministratoren for at få hjælp.
            MSEXCH:MSExchangeIS:/DC=local/DC=kcinternt:ServerensNavn