Avatar billede kenny Nybegynder
11. juni 2001 - 14:52 Der er 2 kommentarer

Deling

HEJ

jeg har været ude med min comp. til et LAN party, hvor jeg jo kørte med inet over LAN, men da kom hjem igen og skulle til at dele inetforbindelse til 2 andre comp. vil den ikke mere! Jeg er faktisk på bar bund så lidt hjælp ville være rart :)

MVH.    Kenneth
Avatar billede jelzin101 Praktikant
11. juni 2001 - 15:02 #1
Du kan køre det over enten :
Bnc kabler
Router, Switch eller hub
eller med 2 netkort.
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
11. juni 2001 - 16:02 #2
Kenny :

Har du overvejet at det måske var fordi du ændrede netværksindstillingerne til LAN-partyet? Udspecificere hvad der ikke virker og hvad for et inet-abbonnement du har samt opbygningen af dit netværk ellers kan vi ikke hjælpe.