Avatar billede odset Nybegynder
11. juni 2001 - 14:40 Der er 12 kommentarer og
6 løsninger

Logo...???

Hej,

er der nogen som har lyst til st sige deres mening om designet af denne side? http://www.hifiinfo.dk

Har i et bud på et fedt logo til siten...???

Det er langt fra færdig!
Avatar billede no_doubt Nybegynder
11. juni 2001 - 14:47 #1
Avatar billede henrik_ffc Nybegynder
11. juni 2001 - 14:48 #2
Jeg kan gødt lide de lidt sølvagtige farver, men knapperne til venstre burde kunne \'trykkes ned\' med en mouseOver.
Avatar billede prodic Mester
11. juni 2001 - 14:48 #3
Der er en tynd svag hvid streg omkring dine links i venstre side - dem kan du godt fjerne.

Og give forsiden en titel ville heller ikke skade.

Surround-siden er god, da den indeholder nogle forskellige billeder som man kan genkende senere.

F.eks Recievere - der mangler nogle billeder i venstre side, da skabelonen til siden er den samme igen.
Det ser ikks smart ud, pep siden op med nogle billeder af diverse recievere.

DVD-siden - der er svært at adskelle overskrift fra selve teksten.

Det er bare de generelle fejl, som går igen på siderne.

Og du skal ikke bruge et LOGO til den side, men et TOPBANNER. Undskyld de store bogstaver.

karakter 7@13 - med potentiale.
Avatar billede cyber_k Nybegynder
11. juni 2001 - 14:58 #4
Absolut potentiale og en god ide, men...

Den grå baggrundsfarve er lige lovlig trist. Jeg synes der mangler noget \"tjubang-effekt\". Det er jo ikke ens 85 årige mormor som målgruppen.

Logoet skal centreres.

Surround siden er god. Det er godt at du viser logoerne for de forskellige lydformater.

7 ^ @ 13
Avatar billede xzxzx Nybegynder
11. juni 2001 - 15:00 #5
Den er lidt tris at se på :-(, prøv at lavde den \"mere stil ren\"!
Ellers er de efterhånden et standard design.
Avatar billede suckz Nybegynder
11. juni 2001 - 15:10 #6
[M][M][ ][ ][ ]

2 Mote logoer ud af 5.
Avatar billede suckz Nybegynder
11. juni 2001 - 15:13 #7
Det kunne være flot med et stilet logo øverst i venstre hjørne..
Avatar billede suckz Nybegynder
11. juni 2001 - 15:14 #8
Skal jeg lave 1 ??
Avatar billede odset Nybegynder
11. juni 2001 - 15:15 #9
Til sucks.

Ja tak det må du gerne...!!!
Avatar billede suckz Nybegynder
11. juni 2001 - 15:24 #10
Færdig.
Dette er et standard logo jeg kan lave nogen meget bedre men så skal der lidt flere point
oven i !!
Avatar billede odset Nybegynder
11. juni 2001 - 15:25 #11
Så lad mig se det...!!!
Avatar billede suckz Nybegynder
11. juni 2001 - 15:27 #12
oki laver lige en zip husk at læse Readme filen..!!
Avatar billede suckz Nybegynder
11. juni 2001 - 15:28 #13
husk også at lave dine rammer uden om logo´et.
Avatar billede suckz Nybegynder
11. juni 2001 - 15:29 #14
Avatar billede suckz Nybegynder
11. juni 2001 - 15:31 #15
Kan du bruge det eller skal jeg lave et prof logo ??
Avatar billede odset Nybegynder
11. juni 2001 - 15:37 #16
Hvis du gider må du gerne lave et prof logo, det andet var godt, men ikke godt nok!
Avatar billede suckz Nybegynder
11. juni 2001 - 15:42 #17
okay laver det til i morgen ligger adr. på dette apm.
Avatar billede suckz Nybegynder
11. juni 2001 - 15:48 #18
apm = spm