Avatar billede webname Nybegynder
12. november 2007 - 06:41 Der er 4 kommentarer

Virtuelle servere (helst linux debian)

Hej Eksperter,

Jeg mangler en lille server, til et par små projekter. Og jeg tænkte at jeg nok kan nøjes en virtuel i første omgang. Nogle steder i kan anbefale?

Jeg har kigget lidt på yourshelter.net - nogen der har erfaringer med det?

På forhånd tak!

//Jannik Hansen
Avatar billede lassebm Nybegynder
12. november 2007 - 11:21 #1
Du kan jo evt. installere vmware og så debian derpå..
Avatar billede webname Nybegynder
12. november 2007 - 11:28 #2
Hmm.. Ville ikke selv hoste, vil købe hosting - som noget virtuelt...
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
12. november 2007 - 11:35 #3
fandt flg...  (har dog ikke prøvet dem selv):

http://www.rackskabe.dk/?IDX=337&/Virtual%20Server/Virtual%20Server.html
Avatar billede mihl Nybegynder
17. november 2007 - 12:31 #4
Jeg har en server ved yourshelter, og det fungerer fint... Eneste minus er at kontrol-panelet er på tysk... men derudover er det såmænd meget godt.