Avatar billede web-support Nybegynder
11. november 2007 - 22:11 Der er 7 kommentarer

lav recovery harddisk

jeg søger et program der gør det muligt at lave en recovery harddisk.
Ville gerne have det sådan at når jeg har installeret windows xp, diverse programmer og opdateret det hele, at jeg laver en backup på en anden harddisk, som jeg kan bede om at boote op og geninstaller det hele hvis noget gik galt
Avatar billede leif Seniormester
11. november 2007 - 22:52 #1
Der er fx. TrueImage fra Acronis og Ghost fra Symantec
Avatar billede Slettet bruger
11. november 2007 - 22:55 #2
Avatar billede dkge Nybegynder
12. november 2007 - 09:46 #3
Hej.Som Leif sagde.
True Image fra Acronis,det er ikke gratis,men alle pengene værd,
Efter at du har indstalleret det første gang,og lavet en bootdisk
så kan du være oppe på fuld power men en ny winxp,efter ca 10-15
minnutter,hver gang du formattere i stedet for at bruge op til 1½
til 2 timer hver gang.
Avatar billede trav4u2 Novice
12. november 2007 - 10:42 #4
Hvis du kører med Seagate eller Maxtor harddiske kan du få TrueImage fra Acronis gratis i DiscWizard fra Seagate:
http://www.seagate.com/www/en-us/support/downloads/discwizard
Avatar billede Slettet bruger
18. november 2007 - 18:18 #5
Hallooooo
Avatar billede Slettet bruger
03. december 2007 - 08:26 #6
Hallooooooooooooooo
Avatar billede dkge Nybegynder
03. december 2007 - 17:53 #7
Det er almindelig høflighed lige at lægge et svar omdu vil bruge vores tips.
Venlig hilsen Gert