Avatar billede nicer Nybegynder
11. november 2007 - 21:40 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Har denne router stik til IP-telefoni ?

Hej Eksperter

Jeg har kigget på denne router:

http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=307165

Den har et stik til "Radio Ethernet" er det IP-telefoni ? :/

Jeg har Cybercity og deres lorte zyxel router kan ikke tage en 10Mbit linje, som jeg egentlig skulle have selvom det er en ADSL2 + router :/, så derfor kører jeg med en 8Mbit lige nu... så derfor har jeg kigget på denne en der kan sige mig om den overhovedet har stik til IP-telefoni?

I know det er D-link, men synes ikke de specifikationer kan/må blive sammenlignet med deres billige pis :/
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. november 2007 - 00:56 #1
Den har et stik til "Radio Ethernet" er det IP-telefoni ? :/

Nej.
Avatar billede nicer Nybegynder
12. november 2007 - 08:40 #2
Roger :(

Tak for svaret og smid endnu et :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. november 2007 - 18:58 #3
;)