Avatar billede Crapss Novice
11. november 2007 - 20:01 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Program til optagelse af video i windows..

Hej!

Jeg er på udkig efter et program der kan optage billede + lyd fra det man ser i windows, altså som optager selve screen konstant. Ved det findes, men hvad hedder de forskellige?
Avatar billede lakridserne Nybegynder
11. november 2007 - 20:53 #1
Et af dem hedder BB FlashBack Express.

håber det kan hjælpe.

Lakridserne
11. november 2007 - 21:34 #2
11. november 2007 - 21:36 #3
Avatar billede Crapss Novice
11. november 2007 - 22:25 #5
Der er mange gode forslag! Mangler dog stadig at kunne optage lyden fra skærmen også.. Om ikke andet en forklaring på hvordan jeg bruger et af programmer til også at få lyden med, for har ingen problemer med video capturing :)
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
11. november 2007 - 23:49 #6
Det kan Hypercam: http://www.hypercam.com/
Du skal blot ind i indstillinger (settings eller Properties, kan ikke lige huske det) og vælge at lyd skal optages.