Avatar billede zafirsimon Nybegynder
11. november 2007 - 11:50 Der er 9 kommentarer

Gå tilbage i tiden i XP

Hej alle,

Jeg har hørt at man kan gå tilbage i tiden som en slags backup, idet en vigtig mappe er blevet slettet, så har jeg hørt at jeg f.eks kan gå 1 dag tilbage og så starte derfra.

Hvor/Hvordan gør man det?

På forhånd tak!

Simon
Avatar billede peet-49 Novice
11. november 2007 - 11:51 #1
Start-alle programmer-tilbehør-systemværktøjer-systemgendannelse, vælg en markeret dato.
Avatar billede zafirsimon Nybegynder
11. november 2007 - 12:20 #2
Tak for svaret. Kan jeg så også hente slettede dokumenter tilbage som er heller ikke ligger i papirkurven?
Avatar billede peet-49 Novice
11. november 2007 - 12:32 #3
Du kan lade det komme an på en prøve, du kan altid fortryde gendannelsen.
Avatar billede peet-49 Novice
11. november 2007 - 12:33 #4
Velkommen til Eksperten, kan se, du er ny. For at acceptere svar, markerer du navnet og trykker accepter.
Avatar billede zafirsimon Nybegynder
11. november 2007 - 12:42 #5
Nu røg jeg ud af den. Problemet er at efter jeg har brugt systemgendannelsen er alle mine word dokumenter forsvundet, og de er ret vigtige, og så ved jeg ikk om jeg kan få dem retur?
11. november 2007 - 12:50 #6
NB NB NB: Systemgendannelsen er KUN (som navnet siger) systemgendannelse af systemet/systemfiler. Forstået på den måde at dine EGEN data (dokomenter, ...) ikke er at betegne som systemfiler... og IKKE vil blive genskabt/berørt/ændret ved systemgendannelse ...
Avatar billede zafirsimon Nybegynder
11. november 2007 - 13:09 #7
så dem har jeg mistet, eller kan jeg lave en gendannelse af papirkurven
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
11. november 2007 - 13:16 #8
du kan altid prøve at recover filerne.. prøv evt. disse programmer..

http://www.dbhome.dk/bartfreak/guider/Getdataback%20mini%20guide.htm
(håber at link´sne stadig virker..O))
Avatar billede zafirsimon Nybegynder
11. november 2007 - 13:52 #9
Tak for det. Nu har jeg fået nogel dokumenter tilbage, men så spørger den om et koverteringsprogram som jeg ikke kan finde.