Avatar billede freduuu Nybegynder
10. november 2007 - 11:42 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

installering af Photoshop CS

Hej..

Jeg har haft slettet mit Photoshop CS - men skal nu have det lagt ind igen, men når den jeg trykker på install får jeg denne her fejl :

Error Code:    -5004 : 0x80070005
Error Information:
>SetupDLL\SetupDLL.cpp (1927)
PAPP:Adobe Photoshop CS and ImageReady CS
PVENDOR:Adobe (http://www.adobe.com)

Nogle der har et råd til hvordan jeg kan få lagt det ind igen ?!?!
Avatar billede sonnic Juniormester
12. november 2007 - 18:24 #1
Kontakt Adobe Danmark og "vis" din lcinskode så klarte de dine problemer.
Villy
Avatar billede louisek Mester
21. november 2007 - 23:32 #2
Som Villy skriver betyder koden -5004 at du vist har et licensproblem
Avatar billede louisek Mester
21. november 2007 - 23:36 #3
Men lige et par ting du kan afprøve:

Har du rettighed til at Read/write på "program files" folderen?

Er du logget ind som admin?
Avatar billede freduuu Nybegynder
22. november 2007 - 11:19 #4
Adobe Danmark har hjulpet mig nu - det var fordi at min computer havde 2 administrator så den ene havde blokeret ; men vi har ikke rigtig kunne finde ud af hvordan computeren havde lavet 2 administrator på min computer men nu kan jeg installere Adobe programmer igen...

Men jeg ved ikke hvem af jer 2 der lyster point idet i er jo begge 2 ind på det rette...
Avatar billede louisek Mester
22. november 2007 - 14:06 #5
i denne søde juletid kunne julamenden jo dele gaverne ligeligt mellem børnene ;o)
Avatar billede sonnic Juniormester
22. november 2007 - 16:56 #6
Godt gået freduu
og god jul

:) villy
Avatar billede freduuu Nybegynder
22. november 2007 - 22:03 #7
Tak i 2 - og god jul til Jer også :)