Avatar billede tik Nybegynder
09. november 2007 - 22:38 Der er 7 kommentarer

Problem med formatering af nyt SD kort

Hej

Jeg har lige købt mig et Samsung L93 digital kamera, og til det har jeg anskaffet mig et 4gb sd kort. Problemet opstår i at jeg ikke kan formatere kortet, det siger bare at hukommelsen er fuld selvom at kortet er helt tom... Nogle der har oplevet noget ligende?

Vh
Avatar billede m_soender Nybegynder
10. november 2007 - 16:26 #1
Har du undersøgt om dit kamera kan tage et kort på den størrelse?
Avatar billede tik Nybegynder
10. november 2007 - 17:19 #2
Ja, det står der at den godt kan...
Avatar billede m_soender Nybegynder
10. november 2007 - 18:01 #3
har du prøvet at formatere dit sd kort i windows som enten FAT16 eller FAT32?
Avatar billede tik Nybegynder
12. november 2007 - 09:39 #4
Windows kan ikke læse kortet korrekt, ifølge windows så kan der kun være 100 kb på kortet..
Avatar billede m_soender Nybegynder
12. november 2007 - 10:13 #5
den kortlæser som du bruger i windows, supporter den et så stort kort
Avatar billede tik Nybegynder
12. november 2007 - 20:07 #6
Ingen anelse.. det er en indbygget kortlæser..
Avatar billede m_soender Nybegynder
12. november 2007 - 22:18 #7
Så har jeg ikke rigtig nogen ide. Prøv at tage dit kamera med ned hvor du har købt dit sd-kort og få dem til at hjælpe med at finde et kort som virker i dit kamera.