Avatar billede cheshire Nybegynder
09. november 2007 - 19:45 Der er 2 kommentarer

opbygning af webside for vagtvirksomhed

hejsa. jeg overvejer i forbindelse med mit vagtfirma at lave et nyt tiltag som går ud på at kunderne kan logge ind på f. eks. min hjemmeside og så kobles de op til de ip overvågningkameraer som er sat op i deres helårs hus/sommerhus/fritidshus eller virksomhed og kan derved ved selvsyn se om vægteren kommer forbi eller om der virkelig er noget galt ved en alarm.

Er der nogen som har noget kendskab til dette og/eller om dette kan lave sig gøre og samtidig muligvis kan give en ca. pris/eller hvad I mener det vil koste??
Avatar billede ttopholm Nybegynder
09. november 2007 - 22:12 #1
Hej Cheshire

Jeg vil gere høre mere om opgaven, jeg har lavet nogenlunde det du søger som afgangseksamen.

Du må gerne skrive til mig på tt@device.dk.

/Tue
Avatar billede cybermike Nybegynder
14. november 2007 - 01:07 #2
Hvis ikke du har fundet en løsning endnu syntes jeg du skal kontakte os på mail@mc-solutions.dk, vi har kontakter og erfaring med forskellige systemer med store mængder data, vi er nød til at vide lidt mere om hvad du ønsker af systemet så hvis du skriver til mig kan vi eventuelt ringes ved og tage en snak sammen?

Mvh
Mikkel Christensen, MC Solutions